Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 


Vše o nákupu » Jak nakupovat
O nákupu

Reklamace:

Doručovací adresa pro reklamace:

AMOENÉ s.r.o.
B. Němcové 1238
742 58 Příbor
Česká republika

Tel.: +420 720 403 443

E-mail:
servis@amoene.cz

Pro reklamaci můžete využít reklamační formulář.


Doprava:

Způsoby dopravy:

Všechny zásilky odesíláme řádně zabalené v originálním obalu, nebo v obalu náhradním, dostatečně zamezujícím poškození zboží. Každá zásilka je pojištěná proti poškození či ztrátě. Zboží skladem běžně dodáváme do dvou pracovních dnů. Při objednávce zboží si zákazník vybírá z několika možností dopravy zboží. Na následujících řádcích Vám představíme jednotlivé typy dopravy spolu s jejich výhodami:

Sídlo firmy v Příboře - Osobní odběr

Nabízíme Vám možnost vyzvednout si objednané zboží osobně v sídle firmy Příbor: B. Němcové 1238, 742 58 Příbor. V takovémto případě se prosím dohodněte s naším pracovníkem telefonicky nebo emailem.

Česká pošta - Obchodní / Profi balík

Při výběru "Obchodní / Profi balík" je zboží zasláno prostřednictvím České pošty jako Obchodní nebo Profi balík, nebo balík na dobírku - v závislosti na zvoleném typu platby. Tato forma je využívána nejčastěji, hlavně díky možnosti uložení zásilky na poště v případě nezastižení adresáta.

Výhody Profi balíku:

Doba dodání zásilky zpravidla do 24h.
Dodání zásilky až do domu.
Online sledování pomocí čísla balíku (naleznete v detailu Vaší objednávky).
V případě nezastižení adresáta je zásilka uložena na nejbližší poště.
Možnost opakovaného doručení.
Více informací o službě Profi balík na stránkách České pošty

Za dopravu poštou v rámci ČR si účtujeme poplatek 109 Kč, pokrývající naše náklady související s expedicí zboží.


Platba:

Způsoby platby:
V hotovosti - platba v hotovosti při osobním odběru v sídle naší firmy (Příbor).


Dobírkou - zákazník uhradí požadovanou částku při odběru zboží přepravní službě. Doběrečné si neúčtujeme.


Bankovním převodem - zálohová faktura Vám bude zaslána mailem nebo faxem po telefonickém ověření objednávky našim pracovníkem.